Pogledi psihologije na učinkovitost
Oddelek za psihologijo
Pred vami je druga, dopolnjena in razširjena izdaja knjige treh avtoric, ki se v slovenskem prostoru že več kot desetletje ukvarjajo s preučevanjem tega - v šolah močno prisotnega pojava. Že prva izdaja knjige iz leta 2014 je predstavljala sintezni prikaz obravnave medvrstniškega nasilja v šolah; druga izdaja pa pomeni nadgradnjo in posodobitev prve v več pogledih. Najprej v tem, da poskušajo avtorice vpeljati spremenjeno terminologijo poimenovanja oseb, ki sodelujejo v medvrstniškem nasilju. Namesto izrazov nasilnež in žrtev, ki še dodatno (stereo)tipizirata učence, predlagajo rabo izrazov "učenec, ki izvaja nasilje" in "učenec, ki doživlja nasilje". V letih od prve izdaje je zelo porastlo število raziskav, ki so pripeljale do boljšega razumevanja pojava medvrstniškega nasilja, npr. različnih oblik spletnega nasilja, dinamike medvrstniškega nasilja v obdobju mladostništva in novih instrumentov, kar vse posledično lahko prispeva k večji učinkovitosti preventivnih in intervencijskih pristopov.
Leto izida: 2021
Št. strani: 316
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789610604235
Zbirka: Učbeniki FF
publications
authors
© Faculty of Arts, University of Ljubljana | All rights reserved.
Accessibility Cookies Privacy Policy
Design and development: ENKI
The Faculty of Arts website uses cookies. Essential cookies for proper functioning of the website will be stored by clicking on "Accept only essential". If you also allow the installation of third-party cookies, click on "Accept all".
You can find more information about cookies on the Cookies policy webpage, where you can also manage your preferences.