Zgodnja pismenost otrok. Razvoj, spremljanje in spodbujanje

Zgodnja pismenost otrok. Razvoj, spremljanje in spodbujanje

Avtor: Ljubica Marjanovič Umek, Urška Fekonja, Kaja Kacin Beyazoglu

Znanstvena monografija Zgodnja pismenost otrok: razvoj, spremljanje in spodbujanje je sestavljena iz dveh delov. Prvi del obsega osem poglavij, v katerih avtorice opredelijo zgodnjo pismenost, opišejo njen razvoj ter različne dejavnike in načine spodbujanja zgodnje pismenosti otrok. V drugem delu, ki vključuje tri poglavja, pa predstavijo razvoj in uporabo pripomočka za ocenjevanje zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ki so ga razvile za uporabo v slovenskem prostoru. V prilogah sta priloženi obe obliki Lestvic zgodnje pismenosti, in sicer za otroke, stare od tri do štiri ter od pet do šest let, ki jih strokovne delavke lahko uporabijo v procesu ocenjevanja, spremljanja in spodbujanja zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ter razlaga postavk za obe obliki lestvic.Publikacija je brezplačna. Do nje lahko prosto dostopate na portalu E-knjige Znanstvene založbe FF.

Leto izida: 2020

Tip vezave: mehka vezava

ISBN: 9789610603986

Redna cena: 0,00 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

28. 02. 2025
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Idrija – (rudarska) dediščina in njen sodobni odsev

19. 02. - 16. 04. 2025
Referat, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spletne predstavitve študija na Univerzi v Ljubljani v angleškem jeziku

19. 02. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Literarna Ljubljana v 18. stoletju

18. 02. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Thomas Hochradner, Od festivalskega glamurja do čaja ob petih: salzburška glasbena dediščina v dialogu s sedanjostjo

14. 02. - 15. 02. 2025
Referat za dodiplomski študij, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Informativni dnevi na Filozofski fakulteti (14. in 15. 2. 2025)