Sing-a-Vision: izzivi so končani, spomini posejani

Uvodni govor dekanje na zaključni prireditvi Sing-a-Vision

Uvodni govor dekanje na zaključni prireditvi Sing-a-Vision

Zaključila se je letošnja pilotna izvedba projekta Sing-a-Vision (Zavižaj vizijo), v katerem je sodelovalo 1165 dijakov 40 srednjih šol iz vse Slovenije.

V prvem izzivu, prevajanju poezije iz 8 tujih jezikov v slovenščino, je nastalo 287 prevodov, 45 najboljših po mnenju študentov in profesorjev z Oddelka za prevajalstvo, Oddelka za klasično filologijo in Oddelka za romanske jezike in književnosti je bilo tudi objavljenih v knjigi Sing-a-Vision (Zavižaj vizijo): Izbor najboljših prevodov, ki jo je izdala Filozofska fakulteta. Zmagovalni prevod so izdelali dijaki Gimnazije Nova Gorica.

V drugem izzivu je na podlagi prevodov iz prvega izziva, ki so jih ocenili in popravili študenti pod mentorstvom profesorjev s Filozofske fakultete, nastalo 62 uglasbitev. Po oceni glasbene komisije, v kateri sta sodelovala tudi Bojan Cvjetićanin in Maja Keuc, je med 6 nominiranci zmagala uglasbitev dijakov Gimnazije Poljane.

V tretjem izzivu je na podlagi uglasbitev nastalo 27 videospotov. Javno glasovanje, kjer je bilo oddanih 10.318 glasov, je kot najboljšega določilo videospot dijakov Škofijske gimnazije Ljubljana, ki si je prislužila tudi naziv najbolj aktivne šole projekta.

Rezultati posameznih izzivov in foto utrinki z zaključne prireditve, na kateri je zbrane dijake ter srednješolske koordinatorje in druge goste nagovorila tudi dekanja Filozofske fakultete, prof. dr. Mojca Schlamberger Brezar, so na voljo tukaj.

Avtorji projekta, med katerimi je tudi izr. prof. dr. Adriana Mezeg z Oddelka za prevajalstvo, so hvaležni vsem, ki so prepoznali njihovo vizijo in jo podprli. Še posebno so veseli, da so izpolnili in presegli cilje projekta ter ob tem uresničili vsa tri glavna vodila, s katerimi so nagovarjali mlade: Daj si duška; Nazaj k druženju; Plemenita vizija plemeniti. Več kot očitno je namreč, da so mladi v projektu izkazali svoja bogata znanja, spretnosti in izjemno kreativnost, ob tem pa obudili že skoraj pozabljen pojav druženja v živo in skupinskega ustvarjanja.

Zadnje novice

“DOCUMENTING COPTIC MONASTIC HERITAGE” PROJECT

Matjaž Kačičnik 2018 © Endangered Hermitages Project = Documenting Coptic Monastic Heritage Project

Reception for International Students at the Faculty of Arts and at the University of Ljubljana (two separate events)

Support and assistance by the University of Ljubljana