Syntaktisches Minimum: Ein Lehrbuch für Studierende der Germanistik

Syntaktisches Minimum: Ein Lehrbuch für Studierende der Germanistik

Avtor: Darko Čuden, Stojan Bračič

Učbenik Syntaktisches Minimum je namenjen študentom in študentkam germanistike na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Uporabljali naj bi ga kot pripomoček pri predmetu skladnja nemškega jezika. Naslov je dvopomenski. Najprej pomeni, da učbenik zajema snov nemške skladnje v obsegu, ki naj bi ga tisti*e, ki študirajo nemščino, obvladali*e, ne glede na to, kje se bodo po dokončanem študiju zaposlili*e. Hkrati syntaktisches Minimum kot termin pomeni minimalno zgradbo stavka, ki je še sprejemljiva z vidika vezljivosti glagola in z vidika sporočilne vloge povedi. Učbenik se naslanja na nekatere nemške slovnice, kot je tista avtorjev Gerharda Helbiga in Joachima Busche (2001) ali pa Dudnova slovni-ca (2016) izpod peresa avtorskega kolektiva. Od teh se razlikuje v pristopu, saj skuša prikazati slovnične probleme na čim manj zapleten način in pri tem upoštevati tudi, da ciljna publika nima kompetenc maternih govorcev*k. Vendar pa učbenik v izhodišču ni bil zastavljen kontrastivno.

Leto izida: 2022

Št. strani: 246

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612970642

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 23,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

03. 12. 2024
Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Odprtje razstave: Slikarski spomini geografa

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop