Sodobni pogledi in izzivi v vzgojno-izobraževalnem in svetovalnem delu: prispevki ob jubileju Metoda Resmana

Sodobni pogledi in izzivi v vzgojno-izobraževalnem in svetovalnem delu: prispevki ob jubileju Metoda Resmana

Urednik: Jana Kalin, Petra Gregorčič Mrvar

Monografija prinaša prispevke desetih avtorjev, ki z različnih perspektiv obravnavajo sodobne izzive vzgojno-izobraževalnega in svetovalnega dela, ter je nastala ob osemdesetletnici prof. dr. Metoda Resmana. Njegovo pedagoško in znanstveno-raziskovalno delo na področju šolske pedagogike, šolskega svetovalnega dela ter šolskega vodenja in menedžmenta predstavlja pomemben doprinos pedagoški znanosti in je močno zaznamovalo številne generacije študentov, svetovalnih delavcev in učiteljev v neposredni vzgojno-izobraževalni praksi. Prispevki v pričujoči monografiji tematizirajo različne vidike vloge pedagogike in pedagoga v vzgojno-izobraževalnem in svetovalnem delu vzgojno- izobraževalnih ustanov. Odpirajo tudi vprašanja, ki jih sodobni izzivi, predvsem izredne razmere, kot je epidemija covida-19, postavljajo tako pred pedagoge v svetovalnih službah kot tudi širše strokovnim delavcem v vzgojno-izobraževalnih ustanovah in zunaj njih.

Leto izida: 2022

Št. strani: 195

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789617128284

Zbirka: Razprave FF

Redna cena: 19,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

15. 04. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predavanje Monumenti parlanti: O spomenikih kot predmetih

11. 04. 2025
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Barok v Sloveniji, razstava v Narodni galeriji

11. 04. - 12. 04. 2025
Oddelek za psihologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Kadrovski vikend 2025

10. 04. 2025
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Simpozij in predavanja v sodelovanju z afriškimi univerzami

09. 04. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Vabilo na drugi strokovni seminar Podpiranje sočutja in sodelovanja z in med mladimi