![(Od leve proti desni) Predstojnik Oddelka za azijske študije doc. dr. Luka Culiberg, izr. prof. dr. Maryam Ghiasian in dekanja Filozofske fakultete prof. dr. Mojca Schlamberger Brezar](/sites/default/files/styles/410x230_novica_mala/public/images/mayram_ghasian.jpg?h=702f3a60&itok=l5IMAipd)
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI
Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.
Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI