Izobraževanje za študente v okviru projekta Erasmus+ LITPRAX (Literatura v praksi: profesionalni izzivi pri branju, prevajanju in založniški dejavnosti v digitalni dobi)

Udeleženke in udeleženci izobraževanja s prejetimi potrdili

Udeleženke in udeleženci izobraževanja s prejetimi potrdili

V okviru projekta Erasmus+ LITPRAX (Literatura v praksi: profesionalni izzivi pri branju, prevajanju in založniški dejavnosti v digitalni dobi), ki ga koordinira izr. prof. dr. Maja Šabec z Oddelka za romanske jezike in književnosti Filozofske fakultete UL, sodelujejo pa še Univerza v Novem Sadu, Zahodna Univerza v Temišvaru, španski Svet za znanstvene raziskave (CSIC) in založba Malinc, je od 25. do 27. oktobra v Temišvaru potekalo drugo tridnevno izobraževanje za študente.

Delavnic se je udeležilo 32 študentov, 14 pa jih je sodelovalo na daljavo. Tokrat so se študentom in profesorjem s partnerskih univerz pridružili še kolegi in študenti z Masarykove univerze v Brnu in Univerze Eötvös Loránd (ELTE) iz Budimpešte.

Študenti so aktivno sodelovali pri interpretaciji in prevajanju poezije v španskem jeziku 21. stoletja in obravnavanju tem o literarni distribuciji. Program so obogatile okrogle mize s pesniki, prevajalci in promotorji poezije iz Španije, Argentine, Peruja in Ekvadorja, ter pogovori o distribuciji z založniki, knjižničarji, pisatelji in organizatorji knjižnih sejmov iz Srbije, Romunije, Slovenije, Španije in Venezuele.

Vabimo vas, da si več o projektu preberete na spletni strani.

Tretji sklop delavnic oziroma pomladanska šola, ki bo pomenila tudi zaključek projekta, bo aprila 2024 v Ljubljani.

Zadnje novice

Vonjalna dediščina: razumevanje, opredelitev, ohranjanje in arhiviranje

Dr. Strlič je predstavil poskus reproduciranja vonja da Vincijeve slike Dama s hermelinom. (foto: Ana Jenko Kovačič)

Obisk in ogled zbirk Narodne in univerzitetne knjižnice Ljubljana

Ogled Cerkovne ordninge

Okrogla miza Dediščina v javnem prostoru Ljubljane kot skupno dobro

Govorke in govorci na okrogli mizi (foto: Ana Jenko Kovačič)